Można powiedzieć, że w ostatnim czasie popularność targów motoryzacyjnych wraca do swojego dawnego stanu, gdy na największe imprezy tego typu zjeżdżała się prasa i media z całego świata a dla producentów samochodów brak obecności na takiej wystawie był oddaniem pola rywalom i jasnym sygnałem, że w firmie nie dzieje się wiele. Dzisiaj chociaż niejednokrotnie duże firmy motoryzacyjne są w stanie wypuścić dwa nowe modele rocznie, na corocznych targach przedstawiają o wiele więcej rozwiązań. Niektóre z nich reklamowane są na konkretnych stoiskach i przeważnie promują jakiś nowy technologiczny wymysł firmy dotyczący wtrysku paliwa, hamulców czy aerodynamiki. Następnie te same nazwy systemowe używane są w komercyjnie dostępnych modelach, co podnosi ich atrakcyjność. Do to większość producentów samochód bierze aktywny udział w budowie drużyn rajdowych, więc samochody wyścigowe także obecne są na takich zjazdach, dodając pikanterii do czasami luksusowych i zawrotnie drogich modeli czy konceptowych aut.

www.maxituning.pl